Handelsbetingelser
Downtown, Spis i Byen, Niche & LauritzOnebid
Indledning
Daily’s, Downtown, Niche og Spis i Byen er brands og registreret som binavne under Daily Media ApS, CVR-nr: 32 78 07 09.
Take Offer ApS, CVR-nr: 33 07 65 41 er driftet af Digital Media ApS (Daily’s). Handelsbetingelser for Take Offer Rejser og Ophold, finder du her: Handelsbetingelser for Rejser og Ophold
LauritzOnebid også kaldet Onebid bliver driftet af Digital Media ApS (Daily’s) på vegne af Lauritz.com CVR-nr.: 24 99 45 70.
Ovenstående virksomheder og brands omtales nedenfor under fællesbetegnelsen Selskabet.
Hvilken rolle spiller Selskabet?
Selskabet er udelukkende formidler af de kampagner, der bliver udbudt på hjemmesiden. Det er samarbejdspartneren, og ikke Selskabet, som leverer de varer eller tjenesteydelser, som værdibeviset giver adgang til. Samarbejdspartneren er ansvarlig for aftalens opfyldelse og er forbrugerens egentlige aftalepart. Selskabet er derfor ikke erstatningsansvarlig for skader, økonomisk tab eller fejl og mangler i forbindelse med en given kampagne. Alle spørgsmål vedrørende et specifikt produkt, levering, reklamation mv. skal rettes direkte til den enkelte forhandler. Du eller modtageren af et værdibevis kan derfor også kun rette et eventuelt erstatningskrav mod forhandleren af den specifikke kampagne.
Hvordan får jeg besked om daglige kampagner?
Hvis du ønsker at modtage et nyhedsbrev med informationer om dagens kampagner, kan du tilmelde dig nyhedsbrevet under hvert af brand for Selskabet. Du modtager nyhedsbrevet dagligt på den mailadresse, som du indtaster ved tilmeldingen.
Hvornår hører jeg ellers fra Selskabet?
Som en del af vores service på Selskabet vil du opleve, at vi lejlighedsvis udsender servicemails. Du vil modtage en servicemail, hvis der opstår ændringer i en kampagne, som du har købt et værdibevis til. Et eksempel på en servicemail kan være, hvis du har lagt varer i din kurv og derefter glemt at trykke på købsknappen. Eller det kan være hilsner eller invitationer til at deltage i on- eller offline aktiviteter. Hos Selskabet ønsker vi nemlig at yde den bedst mulige service, så vores medlemmer får den bedst mulige oplevelse.
Hvem kan købe et værdibevis?
Du skal mindst være 18 år for at købe et værdibevis. Når du køber et værdibevis, bekræfter du også, at du er mindst 18 år. Vi forbeholder os retten til at afvise kunder under 18 år. Du skal være bosat i Danmark for kunne modtage et produkt købt via Selskabet - Hvis du er bosat I Grønland, eller Færøerne, vil det ikke være muligt at købe et givet produkt. Vi forbeholder os derfor retten til at annullere et køb, hvis forhandleren ikke ønsker at sende varen til Grønland eller Færøerne.
Hvem skriver teksterne?
Alle kampagner på Selskabet er beskrevet ud fra skribenternes personlige erfaringer og/eller på baggrund af de informationer, der er oplyst fra den enkelte samarbejdspartner. Hvis din oplevelse ikke svarer til skribentens beskrivelse, er du meget velkommen til at gøre os opmærksom på dette.
Hvem bestemmer priserne?
Alle priser bliver fastsat efter aftale med den pågældende forhandler. Priserne er vejledende udsalgspriser i danske kroner (DKK) inklusive moms – i det omfang der er tale om momspligtige ydelser.
Hvilke gebyrer er der?
I forbindelse med dit køb kan der pålægges et administrationsgebyr på 7,75 kr., der dækker over omkostninger til administration og håndtering af købet. Administrationsgebyret vil fremgå af prisen, før du betaler. Til sidst i købsprocessen tillægges der også et kortgebyr, såfremt kortet er et virksomhedskort eller kortet er udstedt udenfor EEA (European Economic Area), der dækker omkostninger til håndtering af betalingen. Kortgebyrets størrelse varierer efter det betalingskort, du anvender. Kortgebyret refunderes ikke ved annullering, kreditering eller refundering af din ordre.
Hvordan betaler jeg?
Du kan enten betale med tilgodehavende beløb på din konto, med betalingskort, via MobilePay eller på delbetaling gennem ViaBill. Hvis du har registreret dit betalingskort, kan du dog kun betale med dette - og altså ikke via MobilePay eller gennem ViaBill. Har du penge stående på din konto, kan du bruge dette som en betalingsmetode. Selskabet tager imod følgende betalingskort: Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Maestro og American Express. Ønsker du at betale med MobilePay, kræver det, at du har app’en installeret på din telefon. Vælger du at betale med MobilePay under købsprocessen, vil du modtage en anmodning, som du skal godkende.
Hvis du køber for 225 kr eller derover, vil du blive guidet over til MitId for at gennemføre købet. Dette er en 2-faktor godkendelse, der er med til at sikre dig som kunde.
Hvad menes der med "Gem Betalingskort"?
Du kan vælge at registrere dit betalingskort under “Min Profil” således, at du fremover kan shoppe med kun et enkelt klik. Det er 100% risikofrit at gemme dit betalingskort. Dine kortoplysninger bliver håndteret af vores betalingsgateway World Online, som har det højeste sikkerhedsniveau inden for online betalingsløsninger. Selskabet har således ikke adgang til dine kortoplysninger.
Hvornår bliver pengene trukket?
Hvis du har købt et værdibevis til en kampagne, vil beløbet blive trukket, så snart værdibeviset udstedes og sendes til dig. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt. Du kan altid finde dit værdibevis på din profil under “Min Profil - mine værdibeviser” samt se kvitteringen for dit køb under ”Ordrehistorik”.
-
Vi hæver beløbet, når købet er gået igennem
-
indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.
Ved refunderinger, kan du opleve at beløbet vil figurer som reserveret. I tilfælde som disse vil det udligne sig selv, og du skal derfor ikke gøre yderligere.
Specifikt for brugere der har købt med ViaBill
Vi har indgået et samarbejde med ViaBill, som giver dig mulighed for at købe værdibeviser på afbetaling. For at benytte ViaBills afdragsordning skal du være fyldt 18 år og have dansk personnummer og dansk folkeregisteradresse. Ved bestilling med ViaBill giver du dem tilladelse til at kreditgodkende dig. Du kan låne op til kr. 2000 helt og aldeles rente- og gebyrfrit. Det eneste du skal gøre, er at betale dit afdrag fast hver måned i op til 24 måneder i overensstemmelse med ViaBills betingelser. Alle spørgsmål omkring kredit, gebyr osv bedes rettes til Viabill på 88 826 826 eller info@viabill.com.
Hvem bestemmer varigheden for en kampagne?
Selskabet bestemmer i samarbejde med den enkelte forhandler, hvor længe en kampagne skal vare. En kampagnes varighed strækker sig typisk over 1-7 dage og 10 eller 14 dage for kampagner på Shopping. I denne periode er kampagnen online, og du har mulighed for at købe et værdibevis. Værdibeviset har en fastsat indløsningsperiode, hvor det kan benyttes. Værdibevisets udløbsdato vil altid fremgå af selve værdibeviset samt i kampagnen. Værdibeviset kan kun benyttes inden for den oplyste indløsningsperiode. Hvis værdibeviset er til varer købt på Shopping, skal du ikke foretage dig yderligere efter købet er gennemført. Indløsningsperioden har altså ingen betydning på denne type kampagner. Selskabet forbeholder sig retten til at forlænge en kampagnes varighed og indløsningsperiode.
Hvornår får jeg mit værdibevis?
Når du har gennemført et køb, vil du umiddelbart efter modtage en bekræftelsesmail, som indeholder et bestillingsnummer til din ordre. Du modtager et link til selve værdibeviset kort tid efter dit køb. Værdibeviset vil blive sendt til din mail – her vil dit referencenummer også fremgå. Du kan typisk først gøre brug af dit værdibevis, når du har modtaget selve værdibeviset inklusive referencenummer.
Hvad hvis jeg indtaster forkerte oplysninger?
Hvis du kommer til at indtaste forkerte oplysninger under dit køb (f.eks. forkert adresse, e-mail, produkt eller dato), så kontakt vores kundeservice hurtigst muligt efter det gennemførte køb. I de fleste tilfælde er det dog ikke muligt at ændre i ordreoplysningerne, og derfor er vi typisk nødsaget til at annullere dit køb. Vi henviser dog til vores almene handelsbetingelser, da det er dit eget ansvar som kunde at sørge for at opgive de korrekte oplysninger. Vi kan ikke annullere køb af events, så husk altid at tjekke, at dato, tidspunkt og antal er korrekt. Se mere under “Kan jeg fortryde mit køb af værdibevis til et event?”.
Hvad er min fortrydelsesret for værdibeviser?
Din fortrydelsesret udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget dit værdibevis. Hvis du skal gøre brug af din fortrydelsesret, skal du inden for de 14 dage give Selskabet besked om, at du ønsker at fortryde dit køb. Det kan du gøre ved at skrive til: kundeservice@dailys.dk, ringe på tlf.: 89 87 37 37 eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Inden for de første 14 dage kan du få dine penge retur på dit kort. Efter de 14 dages fortrydelsesret kan du i de fleste tilfælde, med undtagelse af Niche- og Wow-kampagner, få dine penge krediteret til din konto indtil værdibevisets udløbsdato – fratrukket et administrationsgebyr på 10 % af det samlede beløb. Der bliver minimum trukket 20 kr., men aldrig mere end 50 kr. Du skal selv være opmærksom på værdibevisets udløbsdato, da værdibeviser ikke krediteres automatisk. Det er derfor dit eget ansvar at kontakte Selskabet kundeservice via mail eller telefon inden for de ovennævnte tidsrammer. Husk, at Niche- og Wow-kampagner og visse andre kampagner ikke kan krediteres til din konto, hvis de 14 dages fortrydelsesret er overskredet.
Hvad er min fortrydelsesret for produkter?
Der gælder de samme regler for fortrydelse af et produkt som ved fortrydelse af et værdibevis. Din 14 dages fortrydelsesret løber dog først fra den dag, du modtager din vare.
Hvad hvis jeg skal returnere et produkt?
Hvis du ønsker at returnere et produkt, skal du være opmærksom på, om det skal sendes retur til en af Selskabet samarbejdspartnere eller direkte til Selskabet. Det fremgår af dit værdibevis, hvem du skal sende din returvare til. Du skal sende din vare retur uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt samarbejdspartneren eller Selskabet, at du ønsker at fortryde dit køb. Du betaler selv for returfragten. Det anbefales, at du sender varen retur i original emballage. Manglende original emballage kan udgøre en værdiforringelse af produktet. Du har ansvaret for produktet fra det tidspunkt, du modtager det. Sker der en forringelse af produktets værdi, som skyldes uhensigtsmæssig håndtering af produktet, end hvad der er nødvendigt for at fastslå produktets art, egenskaber og den måde, det fungerer på, hæfter du for denne værdiforringelse. Hvis produktet er prøvet, kan det betyde, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Hvordan skal mit produkt sendes retur?
Hvis du skal returnere et produkt til Selskabet eller en af Selskabet samarbejdspartnere, er det vigtigt, at du sender det med omdeling. På den måde bliver dit produkt leveret direkte på Selskabet eller den pågældende samarbejdspartners adresse. Der afhentes ikke pakker på posthuset og i pakkeshops. Vi anbefaler, at du sender returvarer med tracking, da det er dit ansvar, at pakken kommer frem. Selskabet eller Selskabet samarbejdspartner dækker ikke, hvis pakken bortkommer eller bliver beskadiget. Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for: senge, cykler, madrasser, kufferter, møbler og interiør. Udgifterne for returnering af normal post forventes højst at beløbe sig til ca. 150 kr.
Hvornår får jeg mine penge retur for mit produkt?
Så snart Selskabet eller Selskabets samarbejdspartner bekræfter at have modtaget produktet, vil dine penge blive refunderet til samme konto, hvorfra pengene oprindeligt har været trukket. Vær opmærksom på, at Selskabet i nogle tilfælde blot er formidler af en given produktkampagne. I disse tilfælde skal alle spørgsmål vedrørende produktet, levering, reklamation mv. rettes direkte til Selskabets samarbejdspartner. Ved returnering er du ansvarlig for, at produktet er pakket forsvarligt ind, når du sender det retur til en forhandler.
Hvad er min reklamationsret – ved både værdibeviser og produkter?
Opstår der fejl ved det produkt, som du har købt, eller den tjenesteydelse, du har fået udført, skal du gøre dette gældende over for den af Selskabets samarbejdspartnere, hvor tilbuddet er indløst. Købelovens mangelregler finder anvendelse på køb af varer hos samarbejdspartneren, herunder 2 års reklamationsfrist. Det betyder, at reglerne i købeloven gælder, og at det er den af Selskabets samarbejdspartnere, hvor tilbuddet er indløst, der hæfter for reklamationen. Husk, at du skal reklamere inden for rimelig tid, efter du har opdaget manglen. Reklamerer du inden for 2 måneder, er det sket inden for rimelig tid.
Hvad hvis der er noget galt med mit værdibevis?
Opstår der fejl eller problemer med dit værdibevis eller indløsningen af dit værdibevis, vil Selskabet hjælpe dig med at finde en løsning. Du kan i sådanne tilfælde kontakte os på: kundeservice@dailys.dk eller på tlf.: 89 87 37 37. Selskabet kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle omkostninger i forbindelse med brugen af et værdibevis (eks. transport, parkering, ekstra hårfarve, yderligere tilkøb af service ud over værdibeviset).
Hvornår kan jeg ikke få krediteret mit værdibevis?
Du kan ikke kreditere dit køb, hvis du har indløst og benyttet dit værdibevis. Selskabet værdibeviser og købsbetingelser er udarbejdet i overensstemmelse med og omfattet af dansk ret. Selskabet henviser generelt til dansk rets almindelige aftale- og køberetlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb. Du kan desuden ikke få krediteret et forældet værdibevis. Et værdibevis bliver betragtet som forældet fra værdibevisets udløbsdato – medmindre andet er anført på selve værdibeviset. Udløbsdatoen vil altid fremgå af værdibeviset.
Hvad hvis jeg har modtaget det forkerte produkt eller et beskadiget produkt?
Hvis du har benyttet dig af en produktkampagne på Shopping, men modtager det forkerte produkt fra forhandleren, kan du få pengene retur.
Selskabet fungerer som formidler af produktet, hvorfor du skal kontakte forhandleren, der står angivet i tilbuddet og på dit værdibevis.
Hvad hvis et produkt ikke kan leveres?
Dit produkt leveres af aftaleparten. Selskabet er derfor ikke ansvarlig for eventuelle fejl eller mangler i forbindelse med aftalepartens levering af varen. Hvis din bestilling mod forventning ikke kan leveres, vil din ordre blive annulleret og dine penge vil blive returneret til den samme betalingsmetode du benyttede ved købet.
Hvad hvis jeg fortryder mit køb - inden for 14 dage?
Du har som udgangspunkt altid 14 dages returret på dit værdibevis, hvis ikke at andet er oplyst under ”Det med småt”. Det vil sige, at du kan få det fulde beløb retur på dit kreditkort, hvis du indenfor 14 dage efter købet selv sørger for at kontakte Selskabet kundeservice, hvor du tydeligt gør os opmærksom på, at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte standardfortrydelsesformularen som du finder her. Beløbet bliver altid sat ind på samme konto, som pengene oprindeligt har været trukket fra.
Jeg har fortrudt mit køb af et produkt. Hvordan forholder jeg mig?
Du har altid 30 dages fuld returret, fra du har modtaget varen. Du skal sende dit produkt tilbage til den leverandør, som er oplyst på dit værdibevis. Leverandøren skal have produktet i hænde, senest 30 dage efter du modtog varen. Varen SKAL være i ubrugt stand og i uåbnet emballage, og leverandøren dækker ikke udgifter forbundet med returnering. På dit værdibevis finder du kontaktoplysninger, som du skal bruge for at returnere dit produkt.
Er det muligt at fortryde dit køb af et værdibevis efter de 14 dage?
Du har altid 14 dages fortrydelsesret. Herefter kan du i de fleste tilfælde få dine penge krediteret til din konto indtil værdibevisets udløbsdato – fratrukket et administrationsgebyr på 10 % af det samlede beløb. Vi trækker minimum 20 kr., men aldrig mere end 50 kr. Du skal selv være opmærksom på værdibevisets udløbsdato, da værdibeviser ikke krediteres automatisk. Det er derfor dit eget ansvar at kontakte vores kundeservice via mail eller telefon inden for åbningstiden. Husk, at Niche og Wow-kampagner samt visse andre kampagner ikke kan krediteres til din konto, hvis de 14 dages returret er overskredet. Ligeledes sender vi ikke nogen reminder-mail, husk derfor at brug dit værdibevis.
Hvad er en Wow-kampagne?
Wow er en gruppe af stjernegode kampagner, som vi kun har mulighed for at tilbyde dig ved at fravige vores normale handelsbetingelser. Du har naturligvis 14 dages fortrydelsesret, men herefter kan du ikke få refunderet dit værdibevis. Du kan heller ikke få beløbet refunderet til din konto, og vi sender dig ikke nogen reminder-mail. Med andre ord: Husk nu at bruge dit værdibevis!
Kan jeg fortryde mit køb af et værdibevis til et event?
Når du køber værdibeviser til fx koncerter, teaterforestillinger eller andre specielle events, som har fastlagte datoer, har du ikke mulighed for at fortryde dit køb eller få pengene retur. Dette vil altid være oplyst under “Det med småt” i den pågældende kampagne. Det vil sige, at så snart du har godkendt købet, anses det for værende bindende, og det kan derfor hverken ændres, annulleres eller refunderes.
Hvad kan jeg bruge pengene fra min konto til?
Har du penge stående på din konto, kan du altid bruge dem til at købe nye værdibeviser for. Du skal blot klikke i feltet "konto", som betalingsmetode. Det er ikke muligt at få udbetalt saldoen fra din konto. Hvis du har fået et beløb krediteret til din konto, har du to år fra krediteringsdatoen til at få pengene brugt på nye værdibeviser eller gavekort her hos os. Efter de to år betragter vi beløbet som forældet og fjerner det fra din konto. Beløbet er herefter definitivt tabt, så husk at få dine krediterede beløb brugt.
Hvor kan jeg indløse mit gavekort?
Hvis du har modtaget et gavekort, kan du indløse det på alle Selskabets brands hjemmesider til at købe værdibeviser for.
Hvad hvis jeg ikke ønsker at bruge mit gavekort?
Hvis du ikke ønsker at bruge dit gavekort, har du som udgangspunkt altid 14 dages returret. Det vil sige, at det fulde beløb kan blive refunderet, hvis du inden for 14 dage efter købet af gavekortet kontakter Selskabets kundeservice. Af sikkerhedsmæssige årsager vil beløbet altid blive ført tilbage til køberens/giverens kreditkort.
Hvor længe kan jeg indløse mit gavekort?
Du kan indløse dit gavekort eller sætte pengene ind på din konto i op til 2 år efter købsdatoen.
Hvad hvis jeg ikke får hentet min vare på posthuset/pakkeshoppen?
I visse tilfælde bliver uafhentede varer sendt tilbage til Selskabet. Hvis du ønsker, at Selskabet skal gensende din vare, skal du kontakte Selskabets kundeservice. Det koster 79 kr. i fragtgebyr at få gensendt en vare, og pengene skal overføres til Selskabet, før din vare bliver gensendt. I andre tilfælde bliver uafhentede varer sendt direkte tilbage til forhandleren. I dette tilfælde skal du kontakte forhandleren af produktet og selv aftale mulighederne for at få gensendt din uafhentede vare. Selskabet er ikke ansvarlig for forhandlerens genudsendelsespris.
Hvad hvis forhandleren vil forlænge mit værdibevis?
Selskabet frasiger sig ethvert ansvar for specialaftaler, der er indgået med en given forhandler, og som går ud over Selskabet generelle handelsbetingelser samt betingelserne i en given kampagne. Laver du derfor en specialaftale med en forhandler, som overskrider den fastsatte indløsningsperiode eller lignende, kan Selskabet ikke længere holdes ansvarlig.
Hvad hvis der opstår problemer i forbindelse med købet?
Hvis du oplever problemer i forbindelse med et køb foretaget via Selskabet, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice enten på mail kundeservice@dailys.dk eller på tlf. 89 87 37 37 i vores åbningstid mandag - fredag: 10.00 - 12.00. HUSK at henvende dig i rette tid, dvs. inden for den udløbsdato, der fremgår af værdibeviset.
Hvem håndterer mine oplysninger?
For at du kan oprette en brugerprofil, har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn og E-mailadresse
For at kunne levere varer til dig registrerer vi:
- dit navn, din e-mail, din adresse, dit telefonnummer og oplysninger om dit køb.
Disse oplysninger opbevares, indtil din brugerprofil gøres inaktiv.
Når du angiver din e-mail og dit telefonnummer i forbindelse med dit køb på Selskabet, accepterer du, at Selskabet må videregive disse oplysninger til samarbejdspartneren, så denne har mulighed for at sende dig informationer om levering af din vare. Ovenstående oplysninger bliver kun videregivet til samarbejdspartneren ved køb af fx et produkt, catering eller event.
Selskabet samarbejder med andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge disse til egne formål. Vi samarbejder med databehandlere i EU, samt i lande der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Derudover videregives eller sælges oplysninger afgivet på Selskabet på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. Ansatte hos Selskabet har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Som registreret hos Selskabet har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Selskabet via e-mail til: kundeservice@dailys.dk. Du kan desuden se og ændre dine data under ”Min Profil”. De oplysninger, som Selskabet ApS registrerer, er reguleret af “Lov om behandling af personoplysninger”. Selskabet er dataansvarlig, mens Datatilsynet fører tilsyn med, at reglerne i persondataloven bliver overholdt. Du kan finde loven i sin helhed og læse om datatilsynet på: www.datatilsynet.dk.
Hvad bruger Selskabet cookies til?
Selskabet anvender cookies til at forbedre brugeroplevelsen på Selskabet og til den fortsatte udvikling af hjemmesiden. Selskabet følger lovgivningen for brug af cookies. Ønsker du yderligere information, kan du læse vores cookiepolitik her
Hvad hvis hjemmesiden ikke er tilgængelig?
Vi bestræber os på, at hjemmesiden altid er tilgængelig, og at alting kører fejlfrit. Desværre kan vi ikke garantere, at siden til enhver tid er i fuld funktion og i øvrigt fungerer fejlfrit. Selskabet kan ikke drages til ansvar for eventuelle følger pga. brug af hjemmesiden som eksempelvis tab af data. Du er selv ansvarlig for at have det tekniske udstyr og den software, som det kræver at benytte hjemmesiden – herunder internetadgang, browser m.m. Selskabet fraskriver sig derfor ansvaret for eventuelle tab, som er forårsaget af, at du har anvendt hjemmesiden uden at følge de tekniske kravsspecifikationer og supplerende vejledninger.
Hvem afgør eventuelle uenigheder?
En eventuel tvist mellem dig og Selskabet bliver afgjort efter dansk ret. Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice@dailys.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Nævnenes Hus Toldboden 2, 8800 Viborg, naevneneshus.dk. Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: https://ec.europa.eu/odr
Take Offer - Rejser og ophold:
Såfremt du køber et ophold eller rejse, vil disse handelsbetingelser samt rejsevilkår være gældende. Skulle du have spørgsmål til et Take Offer produkt, skal du kontakte virksomheden på kundeservice@dailys.dk eller pr. telefon 89 87 31 31. Take Offer er medlem af Rejsegarantifonden - medlemsnr.: 2376
KONTAKTOPLYSNINGER
Daily’s ApS
Trommesalen 5, 1. sal
1614 København V
CVR-nummer: 32780709
Email: kundeservice@dailys.dk
Opdateret d. 02.06.2023